Optimoituja verkkosivuja

Tämä sivusto on eräänlainen työnäyte, jossa esittelen erilaisia suunnittelumalleja

Mitä optimoidulla tarkoitetaan?

Hakukoneoptimointi

Hakukoneoptimoinnilla eli SEO:lla sivuista tehdään sellaiset, että ne saavat mahd. paljon näkyvyyttä erityisesti Googlen hakutuloksissa.

Konversio-optimointi

Konversio-optimoinnilla eli CRO:lla pyritään tekemään sivun vierailijoista asiakkaita. Tämä tapahtuu esim. käyttäjäkokemusta parantamalla.

Suorituskyvyn optimointi

Käyttäjän kokemus paranee, mitä nopeammin sivut latautuvat hänen käyttöönsä. Suorituskyvyn optimointi on osa sekä SEO:a, että CRO:ta.

Laadukkaat verkkosivut ovat:

Ammattimaiset

Responsiiviset

Myyvät

Löydettävät

Turvalliset

Ylläpito, raportointi ja jatkokehitys

WordPress-sivustoja täytyy ylläpitää, jotta ne pysyvät eheinä ja turvallisina. Säännöllinen varmuuskopiointikin on tärkeää, jotta sivuston saa tarvittaessa palautettua.

Sivujen jatkokehityksen kannalta on suositeltavaa asentaa sivuille analytiikkatyökaluja, joiden avulla voi mm. luoda kuvassa näkyviä raportteja. Työkalut keräävät monenlaista dataa, myös epäoleellista. Järkevillä ja selkeillä raporteilla muutat datan tiedoksi.

Kun sinulla on arvokasta tietoa sivuistasi, pystyt tekemään perusteltuja päätöksiä sivujen kehityksen suhteen. Mikä sivuilla toimii ja mikä mahdollisesti ei? Minkälaisilla toimenpiteillä heikkouksia voisi parantaa?

Tämä lomake on havainnollistava

(Viestit eivät lähde mihinkään)

Ajankohtaista

Joku kiva uutinen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse condimentum mauris sed porttitor ornare…

Toinen kiva uutinen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse condimentum mauris sed porttitor ornare…

Kolmas kiva uutinen

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Suspendisse condimentum mauris sed porttitor ornare…

Tilaa uutiskirjeemmme

© All rights reserved